~ ן๏คภภค ~

Alla inlägg under mars 2012

Av Joanna Hellström - 31 mars 2012 10:59

Gjorde om min header som ni ser.... Inte jättenöjd... men aja... :)

Av Joanna Hellström - 31 mars 2012 09:59

Ärligtalat... det är typ påsk snart, och det snöar!!! I hate it!!!   Ska försöka ändra header till en mer påskig en... :) 

Av Joanna Hellström - 29 mars 2012 18:13

Sorry för världens pissigaste uppdate!! Men lovar att bättra mig!! Under tiden kan jag visa en bild jag ritat idag.. Det är typ manga... Kom ihåg att jag inte alls är bra!!



Den ser ju helt skev ut på bilden....    

Av Joanna Hellström - 24 mars 2012 11:38

Har fixat en liten, bara för att jag hade lust :D Ehmm... Ja här är den.. :r  



Är lite nöjd :D

Av Joanna Hellström - 23 mars 2012 18:17

Igår var jag och mamma och köpte en ny cykel till mig :) Det var en 28 tum som är typ silvrig.. VI provade en 26 tum, men den var för liten så jag fick prova en 28.. den är lite för stor men det går bra ändå ;)

Jag cyklade på den till skolan i morses... Alla typ bah *Är inte den lite för stor för dig?!* Och jag bah *Joo, och?*


och så var jag och köpte lite godis till fredagsmyset :) Jag köpte också en sprite :D Muuuummmss :33


Men nu vill jag fixa nåt på bloggen... Men vet inte vad... den är ju redan perfekt...


Aja! Bye!! <3

Av Joanna Hellström - 19 mars 2012 17:30

Hade tänkt att bjuda på några bilder på mig som är tagna just nu o.o

Endel är asfula... Ja.. Typ alla... :/        


Det var alla... Så nu har ni fått se hur ful jag är! Jag kom och tänka på det nu att jag aldrig har färgat håret... Jo bara en slinga men den tänker man ju nt på... Aja, jag gillar min hårfärg   

Av Joanna Hellström - 18 mars 2012 18:59

Har varit med en kompis idag, det var kul! Iaf...Innan när jag var inne på msp så... elr vi har en laptop och då har vi en sån inbyggd datormus..Men den började typ hacka!! Så jag fick koppla in våran sån här mus:



 



Den ser inte riktigt ut så för denna hittade jag på Google!!


Och så äter jag Kiwi :33 Nom, nom, nom!! <3



 


Sååå gott (; Fast det sved lite på tungan.. ;P

Av Joanna Hellström - 17 mars 2012 09:54



Hon e verkligen en värdig vinnare!!   

Presentation


Hej och välkommen till min blögg!! (;
Jag skriver om:
Manga, Kawaii, Irl och Emo

Fråga mig

13 besvarade frågor

COPYRIGHT! o.o

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätta bloggen? ♥

Kolla va jag kan göra! (i) 8D

       

Gästbok!

Tokyo

 

Mus

Black Bow Tie

Namn-skylt ^^

 

Min snajjsiga namn-skylt  

Namn-skylt ^^

 

Min snajjsiga namn-skylt  

Prata med den korkade datorn -.o

Hjäääärtaaaaaa

GIlla mig för den jag är. Annars är du inte värd en plats i mitt hjärta.<3


Ovido - Quiz & Flashcards